Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2015 19:37 - Лудория
Автор: bogypl Категория: Забавление   
Прочетен: 988 Коментари: 0 Гласове:
0



Тръгва дядо, хайде, хоп,
към лозята с търнокоп.
Баба мисли: „Той цял ден
ще копае уморен.
Ще му меся от сърце
пита, мазана с яйце.“

Па нарамва тя торба,
носи пита и чорба.
И като накуцва с крак,
до лозята стига чак.

Търси дядо тук и там,
дядо няма го — за срам!
— Де си, старче дяволит
зад коя лоза си скрит?

Ала старецът й мил
в пивница се бе отбил,
в пивницата се напил.
Там на масата засмян
го намира тя пиян.

Вика му, глава върти:
— Що щеш тука, дядо, ти? —
Става той и се люлее,
и се хили срещу нея:

— Аз съм, бабо, дядо друг,
твоят дядо сее лук! —
Тя се връща у дома,
питата яде сама…

Куче лайва през нощта.
Скръцва пътната врата.
И на прага: чук-чук-чук,
чука дядото с юмрук.

— Ставай, бабо, отключи,
повече не ме мъчи
и за дядо имай жал —
залък днес не съм изял!

Баба вика: — Беж оттук,
моят дядо сее лук!
И да знаеш, таласъм,
твоя баба аз не съм!
Твойта баба в тоя час
сее някъде пък праз!

Асен Босев




Тагове:   смях,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене