Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2013 19:58 - Малко черен хумор!
Автор: bogypl Категория: Забавление   
Прочетен: 8441 Коментари: 0 Гласове:
1




Поздрав за Пена - диабета .. с песента "Бонбони""
Гошо - куция .. с песента "Спри ме""
Иво - кривогледия .. с песента "Палаво око""
Пешо - затворника .. с песента "Четири стени""
Мишо - паркинсона .. с песента "Те карам да вибрирраш""
Дими - двуличния .. с песента "Моето друго аз""
Пешо - лъжеца .. с песента "Кажи честно""
Марийка - вдовицата .. с песента "След раздялата"
Дими - миризливия .. с песента "Стой далече"
Дидо - дебелия .. с песента "Тяло пречиш ми"
грозната Бети .. с песента "Умна и красива"
Иван куция .. с песента "Към тебе тичам"
Гошо - немия .. с песента "Така ми говори"
Жоро-байпаса .. с песента "Ти нямаш сърце"
Иван - астмата .. с песента "Дишай"



Тагове:   черен хумор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене