Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2011 01:18 - Гадже с големи цици
Автор: bogypl Категория: Забавление   
Прочетен: 4012 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато бях в първи курс на института, всичко, което ми се искаше - да имам гадже с големи цици. Скоро намерих такава. Тя обаче, беше абсолютно безчувствена, а аз изгарях от страст. Тогава разбрах, че ми трябва гадже, което да е страстно.
Накрая намерих такава. Тя пък беше много нервна. Ту се смееше неудържимо, ту плачеше неудържимо. Тогава разбрах, че ми трябва спокойно гадже, а не тази ненормалница.
Във втори курс намерих такава. Ама беше много скучна. Никакъв ентусиазъм. Тогава реших, че ми трябва съблазнително гадже.
Намери се и такова. Обаче беше непоносимо - тя никога нямаше време за нищо. Хващаше се за всичко и нищо не довършваше докрая. Рядка тъпачка. Тогава разбрах, че ми е нужно умно гадже.
Когато завърших института, срещнах такава. Ожених се за нея и когато, наскоро след това, се разведохме, тя взе всичко, което имах.
Сега всичко което ми се иска е - да имам гадже с големи цици...


Тагове:   гадже,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. krvelkov - има още
01.12.2011 21:23
не си опитал с поетеса, нимфоманка, богата, гимнастичка, художничка и т.н. и т.н.
цитирай
Търсене