Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2008 22:49 - Кодекс на шопа
Автор: bogypl Категория: Забавление   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2008 23:28





  • 1. Най-мразим да мислим.

    2. Кога ми се приработи, седам и чекам да мине.

    3. Кога съм гладен, не ми се работи. Кога се наручам, ми се
    преспи.

    4. Питат ме какво можеш да работиш?
    - Моа да копам.
    - Друго?
    - Е, па моа и да не копам.

    5. Я че си запалим къщата, та да изгори на Вуте плевнята.

    6. Я не сакам на мен да е добре. Я сакам на Вуте да му е
    зле.

    7. Никога не могат ми платят толкова малко, колко я съм из-
    работил.

    8. Никога нема да ме осъдят толкова, колко я съм крал.

    9. И по десет лева да направят бензина, я па че си карам ко-
    лата; и без пари да е - па че го краднем.

    10. И сам да съм у трамвайо, па че се бутам.

    11. И сам да съм на опашка, па че се прередим.

    12. Най-обичам да съм змия - ем си лежим, ем си одим.

    13. И сам да съм на острова, я па че се заградим.

    14. Я не помним кръчмаро да има да ми дава нещо.

    15. Я не помним да имало ден да ми се е работило и да не ми
    се е пило.

    16. Я ходим на работа да си починем. Ке си го отработим в
    къщи.

    17. От дека да си въртим гъзо, он па че си е отзад.

    18. Какви бееме - какви станааме.

    19. Оти да се косим, като че ми мине.

    20. Они ми плащатат колко да не умрем, ама я работим колко
    да не заспим.


    - 2 -


    21. Какво е законо? Законо е тесна врата у широко поле.
    Само улавите минуват у него.

    22. - Как си Нане?
    - Добре съм. Тебе яд ли те е?

    23. - Вуте, оти копаш седнал?
    - Оти опитах легнал, ама не мое.



    ШОПСКИ ЗОДИАК


    Козирог

    Оно козите ги изтребваме целогодишно и целокупно, та тая зодия й
    викаме "направи си сам". Рога има - кози нема. Рога имат и
    некой, дека одат у командировка.


    Водолей

    Кръчмарска зодия. Останала е от винолей.


    Риба

    Тая зодия веке й викаме мерлуза.


    Овен

    Отредена зодия за водач. Он геле се мисли за таков, ама си е
    чист овен.


    Телец

    Животинска зодия. Служи за обръщение - "теле". У по-деликатни
    случаи се използва "вол".


    Близнаци

    Родените у тая зодия сека работа я вършат по два пъти, ама файда
    пак нема. Коги са трима, не окат им близнаци, а тримата
    глупаци.


    Рак

    И тия са голема зодия. Коги сите одат напред, они одат назад.



    Лъв

    Голем дзвер у дома, дека не мое да се трае. У чуждоземско му ви-
    кат: "Ай лъв ю".


    Дева

    Е те тая требе много да я тражим, оти зодията е кът.


    Везни

    Търговска зодия. Мери ти ъкъло, па ти крои капа. Че я разбереш,
    коги ти даде сметката.


    Скорпион

    Любопитна зодия - апе!


    Стрелец

    Предимно авджийска зодия. Коги се случи мъж - цели се у секаков
    дивеч. Коги се случи авджийка - сума ти ергени й висят на
    коляно, а она веке стреля следующия с очи.


Тагове:   кодекс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене