Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2007 22:35 - ВИЦОВЕ ОТ КОМУНИСТИЧЕСКО ВРЕМЕ
Автор: bogypl Категория: Забавление   
Прочетен: 787 Коментари: 0 Гласове:
0



В щаба на руските ракетни войски влиза началникът…
- Господа офицери, дойде заповед за съкращаване на щатовете с 10%. Разбирате ли какво означава това?
- Да…
- А сега подробностите: Смятам, че трябва да започнем с Тексас, Флорида, Алабама…
По времето на Сталин ще вдигат паметник на Пушкин в Москва. Носят проекта на Сталин за одобрение: стои Пушкин, чете томче съчинения на Сталин. Генералисимусът коментира:
- Политически е правилно, но исторически - неправилно! Не може.
Носят му нов проект - стои Сталин и чете томче на Пушкин.
- Исторически е правилно, но политически - неправилно! Не може.
Носят му трети проект - стои Сталин, и чете томче съчинения на Сталин.
- Ето това е! И политически правилно, и исторически правилно! Приема с
Каква е разликата между капитализма и социализма?
При капитализма човек за човека е вълк, а при социализма - "другарю Вълк".
Летят в самолет бай Тошо и Горбачов. По едно време Горбачов започва да се смее. Тогава бай Тошо го пита "Що се смееш бе?" и Горбачов му отговаря:
- А бе представям си, че седалката ти се пробива и почваш да падаш и аз аха да те хвана за косата, но нали нямаш коса и падаш.
Тогава бай Тошо се ядосал и на слизане от самолета започва да се смее и той на глас. Горбачов го пита:
- Защо се смееш бе?
- Ами представям си, че седалката ти се пробива и аз рекох да ти подам главата си да се хванеш за косата ми, но нали нямам коса и падаш.
Доматът, картофът, бобът и тиквата решили да станат партийни членове.
Отишли на изпит. Преди да влезат Доматът казал, че сигурно ще го приемат, защото е червен. Картофът казал, че и неговото приемане е сигурно, защото бил дефицитен. Бобът казал, че бил национално ястие и работата му е сигурна. Само Тиквата нищо не казвала. Дошъл им редът и влязъл Доматът. След малко излязъл и другите го попитали:
- Какво стана, защо си оклюмал?
- Да им… Не ме приеха. Казаха, че преди да стана червен съм бил "зелен".
Влязъл Картофът и той излязъл оклюмал след малко:
- Да им… и мен не ме приеха. Казаха, че съм имал връзки с чужбина.
След това влиза Бобът и той излиза в същия вид:
- Да им… Не ме приеха, казаха, че съм "издавал тайна".
Накрая влиза Тиквата и излиза след малко радостна. Другите я попитали:
- Какво стана, да не би да те приеха?
- Приеха ме! Казаха: една "тиква" повече или по-малко - все тая и ме приеха.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене